30 turas / Lap 03 , Panevėžys
30 turas / Lap 04 , Kaunas
30 turas / Lap 04 , Vilnius
31 turas / Lap 08 , Klaipėda
31 turas / Lap 08 , Vilnius
31 turas / Lap 09 , Marijampolė
32 turas / Lap 22 19:00 , Vilnius
32 turas / Lap 23 13:00 , Vilnius
32 turas / Lap 23 13:00 , Kaunas
33 turas / Lap 27 19:00 , Marijampolė
33 turas / Lap 27 19:00 , Panevėžys
33 turas / Lap 27 19:00 , Klaipėda

„Riterių“ iniciatyva gali sulaukti fantastiško pripažinimo

„Riterių“ iniciatyva gali sulaukti fantastiško pripažinimo
fkriteriai.lt nuotr

UEFA Europos lygai Vilniaus „Riterių“ skirta žinutė #makeitlouder neliko nepastebėta ir pasaulinius futbolo verslo apdovanojimus rengiančios kompanijos. Ji kurtiesiems ir silpnai girdintiems iniciatyvą įtraukė į finalinį sąrašą kartu su savo socialines iniciatyvas pristačiusiais „Everton“, „Leicester City“, QPR, „Huddersfield“ ir „West Bromwich Albion“ klubais.

Priminsime, kad pirmą kartą istorijoje Lietuvoje futbolo rungtynės buvo verčiamos į gestų kalbą, o prieš UEFA Europos lygos atrankos startą su Farerų Salų „Klaksvik“ klubu „Riteriai“ gestų kalba neprigirdinčius ir kurčiuosius kvietė palaikyti Lietuvos bronzinius prizininkus.

„Pati socialinės iniciatyvos idėja niekaip nėra surišta nei su galimais apdovanojimais, nei su kitais pasiekimais, todėl natūralu, kad apie tai net negalvojome. Apskritai, nežinojome, kaip visuomenė priims šią iniciatyvą. Dabar drąsiai galiu konstatuoti, kad neklydome, o pati idėja sulaukė milžiniško susidomėjimo.

Tuomet ir kilo idėja pristatyti šį projektą platesnei futbolo bendruomenei bei sudalyvauti futbolo verslo apdovanojimuose. Manau, kad vien patekimas į finalą tarp tokių klubų yra kažkas nerealaus. Sunku pasakyti, kokie mūsų šansai, bet apetitas kyla bevalgant. Aišku, kad yra įsijungęs sportinis principas, kai norisi pakovoti dėl galutinės pergalės“, – sakė iniciatyvos sumanytojas, „Riterių“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Ovidijus Jurevičius.

UEFA Europos lygos atranką tarp „Riterių“ ir „Klaksvik“ stebėjo per šimtą kurčiųjų ir jų artimųjų, transliaciją su vertimu į gestų kalbą stebėjo 36 tūkstančiai žmonių, o pati žinutė Lietuvos ir užsienio kanaluose buvo ištransliuota pusantro milijonų kartų.

„#MakeItLouder žinutė visapusiškai įprasmino tai, ką norėjome pasiekti šia iniciatyva. Pirmos Lietuvos futbolo istorijoje rungtynės su vertimu į gestų kalbą suteikė galimybę kurtiesiems ir neprigirdintiesiems futbolo rungtynes stebėti visiškai kitomis emocijomis, o klubas, savo ruožtu, pasiekė naujas auditorijas. Taip pat ši iniciatyva iškėlė ir informacijos prieinamumo problemą, į kurią tiek sporto, tiek ir kitos organizacijos turi atkreipti dėmesį“, – sakė O. Jurevičius.

Pasauliniai futbolo verslo apdovanojimai lapkričio 28 dieną bus surengti Londone. Tądien ir paaiškės, ar „Riteriai“ galės pasidžiaugti iškovota pergale.