18 turas / Bir 29 , Panevėžys
18 turas / Bir 30 , Raudondvaris
18 turas / Bir 30 , Gargždai
19 turas / Lie 04 , Vilnius
19 turas / Lie 05 , Raudondvaris
19 turas / Lie 05 , Vilnius
Tiesiogiai 19 turas / Lie 06 16:45 , Alytus
Tiesiogiai 19 turas / Lie 07 19:00 , Panevėžys
Tiesiogiai 20 turas / Lie 11 19:00 , Vilnius
Tiesiogiai 20 turas / Lie 13 18:25 , Telšiai
Tiesiogiai 20 turas / Lie 14 20:00 , Alytus
Tiesiogiai 21 turas / Lie 19 19:00 , Vilnius
Tiesiogiai 21 turas / Lie 20 18:25 , Panevėžys
Tiesiogiai 21 turas / Lie 20 19:30 , Marijampolė

„Riterių“ iniciatyva gali sulaukti fantastiško pripažinimo

„Riterių“ iniciatyva gali sulaukti fantastiško pripažinimo
fkriteriai.lt nuotr

UEFA Europos lygai Vilniaus „Riterių“ skirta žinutė #makeitlouder neliko nepastebėta ir pasaulinius futbolo verslo apdovanojimus rengiančios kompanijos. Ji kurtiesiems ir silpnai girdintiems iniciatyvą įtraukė į finalinį sąrašą kartu su savo socialines iniciatyvas pristačiusiais „Everton“, „Leicester City“, QPR, „Huddersfield“ ir „West Bromwich Albion“ klubais.

Priminsime, kad pirmą kartą istorijoje Lietuvoje futbolo rungtynės buvo verčiamos į gestų kalbą, o prieš UEFA Europos lygos atrankos startą su Farerų Salų „Klaksvik“ klubu „Riteriai“ gestų kalba neprigirdinčius ir kurčiuosius kvietė palaikyti Lietuvos bronzinius prizininkus.

„Pati socialinės iniciatyvos idėja niekaip nėra surišta nei su galimais apdovanojimais, nei su kitais pasiekimais, todėl natūralu, kad apie tai net negalvojome. Apskritai, nežinojome, kaip visuomenė priims šią iniciatyvą. Dabar drąsiai galiu konstatuoti, kad neklydome, o pati idėja sulaukė milžiniško susidomėjimo.

Tuomet ir kilo idėja pristatyti šį projektą platesnei futbolo bendruomenei bei sudalyvauti futbolo verslo apdovanojimuose. Manau, kad vien patekimas į finalą tarp tokių klubų yra kažkas nerealaus. Sunku pasakyti, kokie mūsų šansai, bet apetitas kyla bevalgant. Aišku, kad yra įsijungęs sportinis principas, kai norisi pakovoti dėl galutinės pergalės“, – sakė iniciatyvos sumanytojas, „Riterių“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Ovidijus Jurevičius.

UEFA Europos lygos atranką tarp „Riterių“ ir „Klaksvik“ stebėjo per šimtą kurčiųjų ir jų artimųjų, transliaciją su vertimu į gestų kalbą stebėjo 36 tūkstančiai žmonių, o pati žinutė Lietuvos ir užsienio kanaluose buvo ištransliuota pusantro milijonų kartų.

„#MakeItLouder žinutė visapusiškai įprasmino tai, ką norėjome pasiekti šia iniciatyva. Pirmos Lietuvos futbolo istorijoje rungtynės su vertimu į gestų kalbą suteikė galimybę kurtiesiems ir neprigirdintiesiems futbolo rungtynes stebėti visiškai kitomis emocijomis, o klubas, savo ruožtu, pasiekė naujas auditorijas. Taip pat ši iniciatyva iškėlė ir informacijos prieinamumo problemą, į kurią tiek sporto, tiek ir kitos organizacijos turi atkreipti dėmesį“, – sakė O. Jurevičius.

Pasauliniai futbolo verslo apdovanojimai lapkričio 28 dieną bus surengti Londone. Tądien ir paaiškės, ar „Riteriai“ galės pasidžiaugti iškovota pergale.