27 turas / Rug 19 , Vilnius
30 turas / Rug 24 , Panevėžys
30 turas / Rug 25 , Kaunas
30 turas / Rug 25 , Vilnius
30 turas / Rug 26 , Kaunas
30 turas / Rug 26 , Marijampolė
Tiesiogiai 31 turas / Spa 01 18:00 , Vilnius
Tiesiogiai 31 turas / Spa 02 13:00 , Kėdainiai
Tiesiogiai 31 turas / Spa 02 15:00 , Alytus
Tiesiogiai 31 turas / Spa 03 13:00 , Panevėžys
Tiesiogiai 31 turas / Spa 03 15:00 , Gargždai
Tiesiogiai 23 turas / Spa 14 19:00 , Vilnius
Tiesiogiai 32 turas / Spa 15 18:00 , Marijampolė
Tiesiogiai 32 turas / Spa 16 13:00 , Telšiai

A lygos transliacijose – ženklus žiūrovų skaičiaus padidėjimas

A lygos transliacijose – ženklus žiūrovų skaičiaus padidėjimas
Elvio Žaldario nuotr.

Lietuvos futbolo A lygoje 2020 metais augo ne tik žiūrovų lankomumo skaičiai, bet ir rungtynių transliacijų žiūrovų kiekis.

Visas sužaistas rungtynes futbolo gerbėjai galėjo išvysti „YouTube“ platformoje, 57 rungtynės buvo tiesiogiai transliuojamos „Facebook“, o 45 mačai – per televiziją.

Televizijoje vidutinė rungtynių žiūrovų auditorija siekė 5527 žiūrovus, o vidutinė pasiekta auditorija buvo 27 811 žiūrovų. Populiariausiu maču televizijoje tapo Vilniaus „Žalgirio“ ir „Kauno Žalgirio“ rungtynės rugpjūčio 2-ąją. Tuomet mačą vidutiniškai stebėjo 21 200 žmonių, o bent akimirkai transliaciją buvo įsijungę 55 000 asmenų.

Rungtynių transliacijos „YouTube“ šiemet sulaukė vidutiniškai 8 543 peržiūrų ir tai yra net 3 838 peržiūromis daugiau nei 2019-aisiais. Vidutinis tiesioginių transliacijų „Facebook“ peržiūrų skaičius – 29 055.

„Džiaugiamės, kad transliacijų srityje lygai pavyko žengti didelį žingsnį į priekį, – sakė A lygos prezidentas Janas Nevoina. – Kiekviename ture bent vienerias rungtynes transliavome 4–6 kameromis, prieš mačą, per pertrauką ir po jo įvykiai su futbolo specialistais buvo analizuojami studijoje. Džiaugiamės, kad visa tai išvydo ir gerokai gausesnis nei anksčiau futbolo gerbėjų būrys.

Rungtynių transliacijų „Youtube“ peržiūrų skaičius beveik padvigubėjo. 2019 metais vos ketverios A lygos rungtynės surinko penkiaženklį peržiūrų skaičių ir nė karto jis nepasiekė 12 000. Šiemet rungtynių su penkiaženkliu peržiūrų skaičiumi buvo 15, o 4 kartus jis viršijo 20 000.“

Visose platformose žiūrimiausios buvo Marijampolės „Sūduvos“ rungtynės (vidutinė auditorija televizijoje – 7326 žiūrovai, vidutinis peržiūrų „YouTube“ skaičius – 10 809, vidutinis peržiūrų „Facebook“ skaičius – 33 257), mažai nuo jos atsiliko „Žalgiris“ (atitinkamai – 6926, 9646 ir 31 071) bei „Kauno Žalgiris“ (5307, 8696, 28436).

Kitaip pirmasis trejetas išsirikiavo tik pagal televizijos transliacijų pasiektą auditoriją. „Žalgirio“ rungtynes 2020-aisiais bent akimirkai vidutiniškai įsijungdavo 31 263 žmonės, „Kauno Žalgirio“ – 29 695, o „Sūduvos“ – 28 395.

Antrus metus iš eilės A lygos rungtynes transliavo Ukrainoje įsikūręs TV kanalas „Sport 1“, kurį gali matyti šios šalies, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Moldovos gyventojai. Ukrainiečių televizija šiemet parodė 36 A lygos rungtynes.

Be to, 2020-aisiais 10 A lygos mačų išvydo Balkanų šalyse transliuojančios televizijos „Sport Klub“ žiūrovai.

„Esame labai patenkinti šių metų rungtynių transliacijų rezultatais. Analizuojame keleto pastarųjų metų duomenis, darome išvadas ir stengsimės, kad 2021-aisiais futbolo gerbėjus taip pat pasiektų kokybiškas produktas, o A lygos rungtynių žiūrovų skaičius dar labiau augtų“, – teigė A lygos prezidentas J. Nevoina.